فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
|
عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: مقالات علمی و ISI
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
چکیده:
از آنجایی که
تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و
پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت
فروشنده اتفاق میافتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد
خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با
602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات
کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و
مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان قابل ملاحظه
ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
|